Op 7 april 2018 organiseert de MO-19 in samenwerking met het hoofdbestuur een feestje in de kantine. Het zal plaats vinden na de wedstrijd tussen Vroomshoopse Boys 1 – SVZW 1. Dit is dus bedoeld als een extra 3e helft. Op de nieuwjaarsreceptie heeft het hoofdbestuur ons gevraagd om iets te organiseren bij de Vroomhoopse Boys. Als team vonden wij het een leuk idee en dus zijn we samen gaan denken over wat nou leuk is om te organiseren. Zo is het deze middag/avond tot stand gekomen. Maaike Marsman, Cheyenne Greveling en Joyce Bouwmann uit de MO-19 hebben dit op zich genomen. De muziek wordt verzorgd door onze enige echte Jan-Willem Drees, aka DJ JWD. Deze avond zullen ook enkele dames van het team achter de bar staan. Zo zorgen wij ervoor dat de vrijwilligers een avondje vrij zijn en natuurlijk ook zelf kunnen genieten van deze avond.

We hopen dat jullie hier allemaal bij aanwezig zijn om er op deze manier samen een leuke 3e helft van te maken. Dus zet vast in je agenda 7 april 2018 feest in de kantine!