De Technische Commissie van Vroomshoopse Boys is erin geslaagd om een nieuwe keeperstrainer voor de selectieteams van de senioren aan zich te binden. Arjan Kok uit Hardenberg (39) is de opvolger van de aan het eind van de seizoen naar Excelsior’31 vertrekkende keeperstrainer Marc Doornbos. Arjan was als keeperstrainer werkzaam bij EMMS uit Slagharen en daarvoor was hij als zodanig verbonden aan DOS’37 uit Vriezenveen.

Arjan Kok begon zijn voetballoopbaan als jeugdspeler bij Vroomshoopse Boys, waar hij vanaf zijn zevende levensjaar tot zijn veertiende actief was. Daarna maakte hij als keeper furore bij achtereenvolgens FC Zwolle, vv Den Ham, SVZW, HHC Hardenberg en Excelsior’31 in Rijssen. Arjan werd door TC Tubantia al eens als Twentse speler van het jaar gekozen en werd bij die prestigieuze verkiezing ook een keer tweede.

Vroomshoopse Boys is content met de komst van deze ervaren keeperstrainer en ook oud-lid van de club. Arjan woont in Hardenberg samen met Gerlinde Schroer en samen hebben Arjan en Gerlinde en zoon en een dochter.  Arjan Kok zieternaar uit om ingaande het seizoen 2022-2023 bij zijn oude club terug te keren om daar als keeperstrainer aan de slag te gaan.