Attentie: teamfoto’s voor het seizoen 2016-2017

De teamfoto’s van Vroomshoopse Boys voor het seizoen 2016-2017 zijn aanstaande. De trainers en leiders van de jeugd zijn daarover inmiddels bericht. De foto van de A-selectie bij de senioren is al eerder gemaakt (komt onder meer in de aanstaande presentatiegids). Het maken van foto’s van de overige senioren-teams wordt gecoördineerd door Martijn Bernhardt. Jan Dogger coördineert namens de jeugdcommissie het geheel bij de jeugd.

Onze clubfotograaf Erwin Heuver gaat de teamfoto’s maken. In voorkomende gevallen maakt Rick Lantink de teamfoto’s bij de senioren.

De data van de fotosessies  van de jeugdteams zijn bekend: op de maandagen 12 september en 19 september op de Bosrand. Bijgaand treffen jullie een schema aan met daarbij een opzet c.q. reglement.

De teamfoto’s zijn bestemd voor onze gewaardeerde kledingsponsors, de website, het clubblad, de TV-krant en voor de fotowand in de kantine.

Het is duidelijk dat we gaan voor mooie (professionele) teamfoto’s. Dit zijn toch echt blauw-gele visitekaartjes voor onze vereniging!

Enkele afspraken: kom voor de teamfoto op tijd naar de Bosrand en sta ook op tijd met je team op het veld, uiteraard in wedstrijdkleding. Dus niet in spijkerbroek, eigen T-shirt, petjes op et cetera. Zorg ook per team voor enkele ballen.

De namen van het betreffende team (in de goede volgorde) kunnen direct na plaatsing doorgegeven worden aan onze webmaster Alexander Fokkert www.vvvroomshoopse boys.nl voor gebruik op de teampagina’s. We vragen de leiders/trainers met nadruk dat zo snel mogelijk na de fotosessie te doen.

Als er team zijn die echt niet op vermeld tijdstip kunnen (dit moet wel een uitzondering zijn!), kan er onderling geruild worden. Dit wel tijdig doorgeven aan Jan Dogger.

Tot ziens op de Bosrand!

Jan Dogger en Hans Nieboer.