De reeds eerder aangekondigde badhanddoekenactie uit de startblokken komt met een kick-off op 4 november a.s. Begonnen wordt met de pupillen en junioren (en hun ouders) van de teams van J09, JO11, JO13 en J015, het vroegere F, E, D. en C.  Afhankelijk van wat er wordt verkocht, worden ook de andere junioren en in het verlengde de senioren bij de actie betrokken. Er zijn in totaal 1500 badhanddoeken ingekocht.

Tot 18 november a.s. krijgen de voornoemde jeugdleden de kans om  hun in totaal 350 intekenformulieren aan de man (en vrouw) te brengen en het geld in te leveren. Ook achter de bar in de kantine zijn badhanddoeken aanwezig en te koop. De fraaie blauw-gele badhanddoeken met de afmeting 50 x 100 cm. met het logo van Vroomshoopse Boys kosten per stuk slechts 6 Euro. Per twee badhanddoeken betaalt men 10 Euro en voor elke extra badhanddoek kost daarnaast 5 Euro. De beste drie verkopers krijgen een mooie prijs als dank voor hun inspanningen. Erik Netters is vanuit het bestuur coördinator van deze actie en voor vragen kan iedereen bij hem terecht: tel. 64 51 48.   Met deze actie wordt de kas van onze vereniging weer gespekt.