Het succesvolle ‘Bedrijventoernooi plus’ van vorig jaar gaat op zaterdag 1 juli herhaling bij Vroomshoopse Boys. De vorige editie in de zomer van 2022 was uiterst succesvol. De organisatoren zijn er nu in geslaagd voor een nog groter deelnemersveld te zorgen. Dertig teams strijden op de kunstgrasvelden van De Bosrand om de prijzen en vooral om de eer.

Bedrijven, familieteams, straten- en buurtteams en vrienden- en vriendinnenteams uit Vroomshoop en omgeving zijn uitgenodigd om van de voetbalsport en van elkaar te genieten. Bij de deelnemers bevindt zich ook weer EcoWoods, de winnaar van vorige editie en een team van de gemeente Twenterand. Er wordt gespeeld op halve velden met teams van zeven spelers en/of speelsters. Live muziek met een erkend volkszanger is er volop in de feesttent, waar ook DJ Jan-Willem Drees voor de nodige sfeer zorgt tijdens het evenement en bij de afterparty, ook wel ‘derde helft’ genoemd.

Alle opbrengsten van het toernooi gaan net als vorig jaar naar het nieuw te bouwen clubhuis van Vroomshoopse Boys. De voorbereidende werkzaamheden voor de bouw van dat clubhuis zijn onlangs begonnen. Aanstaande zaterdag wordt er om 11.00 uur met het bedrijventoernooi plus begonnen en de finale is om 16.00 uur gepland. Daarna is het naar verwachting nog lang gezellig in en rondom de feesttent.