Bedrijventoernooi plus van Vroomshoopse Boys op 6 juli op herhaling

De vorige twee edities van het ‘bedrijventoernooi plus’ van Vroomshoopse Boys in 2022 en in 2023 waren ware voltreffers. Vorig jaar waren er maar liefst 32 teams actief. Er was een gezellige sfeer, er waren leuke wedstrijden met zeventallen tegen elkaar op halve speelvelden en na afloop was er een sfeervolle derde helft in en rondom de grote feesttent op De Bosrand. Geen wonder dat de organisatie voor aanstaande zomer een derde achtereenvolgende editie op touw heeft gezet met dezelfde ingrediënten. Die wordt op dezelfde locatie gehouden op zaterdag 6 juli 2024.

Eten en drinken zijn volop aanwezig. Er is zelfs nog iets leuks toegevoegd: een bruisende afterparty met de bekende DJ’s Bastiaan Dubbink en JWD. Behalve bedrijventeams worden ook familieteams, buurtteams en vrienden- en vriendinnenteams verwacht. Het inschrijfgeld bedraagt € 100,00 per team.

De opbrengst van dit bedrijven plus-toernooi gaat in z’n geheel naar het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys, dat op dit moment gebouwd wordt. Er wordt weer gehoopt op een geweldige opbrengst, net als bij de vorige beide edities. Om in te schrijven kan een email gestuurd worden naar: bedrijvenvoetbal@vvvroomshoopseboys.nl Voor nadere informatie: tel. 06-10988519.