Op de het sportcomplex De Bosrand kwamen op dinsdagavond 6 december de beloften tot en met 21 jaar van Vroomshoopse Boys en Stevo uit Geesteren tegen elkaar uit. Er werd gespeeld in het kader van het prestigieuze Beltona-toernooi van Sparta Enschede. Er doen in deze voetbaljaargang liefst 40 teams mee. In 1999 ging het toernooi van start met Vroomshoopse Boys als een van de deelnemers. Na het einde van het competitiegebeuren is er elk jaar begin juni een finaledag op de velden van het sportcomplex Schreurserve Sparta Enschede.

Vroomshoopse Boys en Stevo maakten er een leuke poulewedstrijd van. De thuisclub kwam op 1-0 door Levi Aitink. Door twee doelpunten van Stef Kikkert werd de ruststand op 3-0 bepaald. Na de rust waren beide teams één keer trefzeker, waarbij Stef zijn derde doelpunt maakte.

Door de afgetekende 4-1 overwinning leidt Vroomshoopse Boys nu in poule D. van de voorronde van de Beltona-competitie. De beloften van hoofdtrainer Jan-Peter Jonkman en trainer Henk Harmens hebben nu 6 punten uit 3 wedstrijden behaald met een doelsaldo van + 2. DOS’37 en Deto hebben 6 punten uit 4 wedstrijden en Stevo sluit de rij met 3 punten uit 3 wedstrijden.

Op woensdagavond 1 februari 2023 wordt de wedstrijd Stevo tegen Vroomshoopse Boys op het sportpark De Peuverweide in Geesteren gespeeld. Op woensdagavond 14 februari staat het duel tussen DOS’37 en Vroomshoopse op het sportpark Het Midden in Vriezenveen op het programma. Op dinsdagavond 7 maart wordt op De Bosrand in Vroomshoop de wedstrijd tussen Vroomshoopse Boys en Deto gespeeld.