Beloften Vroomshoopse Boys door prima zege op weg naar de finaledag

Op het sportpark De Peuverweide in Geesteren ontmoetten de talenten onder 21 jaar van STEVO en Vroomshoopse Boys afgelopen dinsdagavond elkaar in het kader van het beloftentoernooi van Sparta Enschede. De thuisploeg nam aanvankelijk een 1-0 voorsprong, maar moest nadien maar liefst vijf doelpunten toestaan aan de bezoekers.

Het jonge talent Niek Wessels, afgelopen zaterdag ook al succesvol in het eerste elftal van de Boys, scoorde twee keer. Levi Aitink en Sil Derks troffen één keer doel namens de bezoekers. Een eigen doelpunt van STEVO zorgde ervoor dat de eindstand op 1-5 werd bepaald.

Door dit uitstekende resultaat is Vroomshoopse Boys met 12 punten uit 6 wedstrijden en een positief doelsaldo van 4 doelpunten hard op weg richting de finaledag van dit prestigieuze beloftentoernooi. Sinds de eerste editie in 1999 is Vroomshoopse Boys al van de partij bij dit toernooi en aan het eind van het seizoen 2011-2012 waren de beloften van de Boys winnaar. Vorig seizoen werd een zesde plaats behaald.

De finalewedstrijden worden met 16 teams afgewerkt op zaterdag 22 juni aanstaande op het sportpark Schreurserve in Enschede. De beloften van de Boys eindigden dit seizoen in de voorronde als tweede achter TVC’28 uit Tubbergen en voor vv Den Ham en STEVO.