Beltona-beloften Boys verliezen van Voorwaarts

De beloften onder 21 jaar speelden op woensdagavond 2 november op de Bosrand in het kader van het Beltona-toernooi tegen Voorwaarts uit Westerhaar-Vriezenveensewijk. Trainer-coach Job Lamberink van Vroomshoopse Boys had de beschikking over een heel jong team met onder meer 4 spelers uit de JO17-1. Drie spelers uit de A-selectie maakten hun opwachting bij de thuisploeg. Het goed spelende  Voorwaarts kon wat meer spelers uit de A-selectie opstellen. Dat was te zien en te merken tijdens de eerste helft, die afgesloten werd met een 0-3 stand. In de tweede helft werd de thuisclub wat sterker en werden de doelpunten eerlijk verdeeld. Uiteindelijk eindigde dit beloftenduel in 3-6, waarmee de kansen op het behalen van een finaleplaats voor Vroomshoopse Boys begin juni volgend jaar nu ver weg lijken te zijn. Toch waren er genoeg positieve aanknopingspunten  bij de jonge Boys-talenten te ontdekken en daarvoor is een dergelijk toernooi toch ook bedoeld. De volgende wedstrijd van de Boys-beloften is op dinsdagavond 15 november als om 20.00 uur uit tegen DETO Twenterand wordt gespeeld. De thuiswedstrijd tegen DETO Twenterand eindigde op 14 september in een 4-3 overwinning voor Vroomshoopse Boys.