De beloften van Vroomshoopse Boys deden goede zaken door met 2-2 gelijk te spelen bij DOS’37. Het werd in Vriezenveen een enerverende wedstrijd, waarin de thuisclub al na 9 minuten met 2-0 leidde. Siem Pierik bracht voor rust met een doelpunt de bezoekers terug in de wedstrijd. Sil Derks scoorde het tweede doelpunt voor de Boys, waarmee tevens de 2-2 eindstand werd bereikt. De aansluitende penaltyserie werd door de formatie van de trainers Jan-Peter Jonkman en Henk Harmens met 6-5 van DOS’37 gewonnen. Door dit resultaat is de koppositie in poule D. van het Beltona-toernooi verstevigd. Ook al gelet op het feit dat behalve de nummers 1 ook de beste 6 nummers 2 van de 10 poules zich plaatsen voor de finaledag bij Sparta Enschede, ligt Vroomshoopse Boys op koers. Er rest nog één thuiswedstrijd in poule D. op dinsdagavond 7 maart aanstaande tegen nummer 2. de beloften van DETO uit Vriezenveen.

Zaterdag 18 februari bekerde Vroomshoopse Boys JO19-1 thuis op De Bosrand tegen Bon Boys JO19-1. Het werd een meeslepend bekergevecht tussen de Vroomshoopse hoofdklasser en de vierde divisionist uit Haaksbergen. Het keek uit te draaien op een 3-3 gelijkspel, maar de gasten wisten uiteindelijk de winnende treffer te maken: 3-4.

Op zaterdag 25 februari organiseert de A-selectie van Vroomshoopse Boys een bijzondere trainingsochtend voor de jeugd in de leeftijdscategorieën JO8, JO9 en JO10. Om 8.30 uur wordt daarmee op De Bosrand begonnen. Naast de eigen Boys-jeugd is daarbij de voetbal minnende jeugd uit Vroomshoop welkom.