Onze verzorger Martin Spang is er voor de A-selectie en daarnaast ook voor alle voetballende leden van Vroomshoopse Boys. Dan gaat het om het bekijken of behandelen van blessures. En daarbij geldt natuurlijk altijd: voorkomen is beter dan genezen.

Mooi om te weten, maar dat Martin kan natuurlijk niet de gehele week op elk moment voor de Boys-leden in actie komen. Daarom zijn er vaste tijden afgesproken. Onze verzorger is wekelijks beschikbaar op de dinsdag en donderdagavond rond 20.00 uur in de verzorgingsruimte 3, naast kleedkamer 2. Als Martin Spang daar niet is, drinkt hij koffie in de kantine of kijkt hij naar de training van de A-selectie op het kunstgrasveld 5 op de Bosrand.

Martin Spang kan op de aangeven tijdstoppen en locaties benaderd en aangesproken worden. Ook kan aan hem een appje worden gestuurd op zijn mobiel nummer 06-28404238. Succes!