Januari 2017.
Terwijl buiten op het kunstgrasveld Boys 1 de eerste (oefen) wedstrijd van 2017 speelt tegen de Zweef is het bestuur begonnen aan de bestuursvergadering van januari. Een van de belangrijkste items voor de komende vergaderingen zal zonder meer de invulling zijn van de diverse vacatures binnen het bestuur aan het eind van dit seizoen. Het bestuur is actief bezig met het invullen van de verschillende vacatures, maar suggesties zijn nog steeds van harte welkom. De grote Verloting is afgerond en alle prijswinnaars zijn bekend. De handdoekenactie krijgt ook na de winterstop een vervolg. Ook de seniorenteams en A en B teams hebben hun hulp toegezegd. Het B/C toernooi zit al bijna vol. Op basis van het ledenaantal van onze vereniging hebben we recht op nog 2 kleedkamers. Vanuit het bestuur wordt een onderzoek gestart om te kijken naar de mogelijkheden. Het gemeentelijk budget van zo’n € 48.000,- is niet toereikend dus is de mogelijkheid van zelfwerkzaamheid weer heel belangrijk. Het project RESPECT krijgt ook in 2017 een vervolg. Op onze website zal hier weer aandacht aan besteed worden. Rode draad voor de komende maanden zal het vrijwilligersbeleid worden. Zonder vrijwilligers geen club. Jannette Heideman is als coördinator vrijwilligerszaken aangeschoven bij het bestuur, zodat de lijnen zo kort mogelijk zijn. Binnenkort komt er een groot bord waarop alle vacatures binnen de club staan. Januari is de maand van de goede voornemens…. Een heel goed voornemen kan zijn een paar uurtjes vrijwilligerswerk bij de club.
Margreeth Spang