Bestuursverkiezing tijdens de jaarvergadering

Tijdens de aanstaande jaarvergadering op dinsdagavond 6 september (19.30 uur) is een van de agendapunten de  bestuursverkiezing. Secretaris Margreeth Spang is formeel aftredend, maar heeft aangegeven een periode door te willen gaan. Ook jeugdvoorzitter Jan Dogger is formeel aftredend. Hij heeft aangegeven vanwege drukke werkzaamheden dat ook te gaan doen. Toch wil Jan maximaal een jaar nog z’n bestuursfunctie uitoefenen, om geen vacature te laten ontstaan. Het mooiste is dat er tijdens het komend seizoen 2016-2017 een opvolg(st)er wordt gevonden, die door Jan ingewerkt kan worden.

Leden worden in de gelegenheid gesteld om eventuele tegenkandidaten aan te dragen. Dat moet dan wel voor 1 september a.s. gebeuren door contact op te nemen met voorzitter Dick Netters, tel. 64 29 46.

Aan het boekje met alle stukken voor de jaarvergaderingen van de vereniging en de supportersvereniging van Vroomshoopse Boys wordt momenteel de laatste hand gelegd. Daarna wordt het door de bezorgers van het clubblad bij de leden thuis bezorgd.

Het is raadzaam dat boekje mee te nemen naar jaarvergadering op 6 september a.s, waarvoor alle leden nogmaals van harte worden uitgenodigd.

Het bestuur.