Beste “Boys mensen”

Nadat we al een bijzondere voorbereidingsperiode voor het seizoen 2020-2021 meemaakten, hebben we te maken gekregen met aangescherpte maatregelen om samen corona ‘er onder te krijgen’. Iedereen hoopt dat dit afdoende is , maar of er over een paar weken weer versoepelingen zijn, is nog maar de vraag.

Gelukkig kunnen we blijven trainen en voetballen. Jammer genoeg , zonder publiek. Zie daarvoor ook de coronavoorschriften op de website. Helaas hebben we de kantine in ons clubgebouw moeten sluiten. Horeca activiteiten zijn voorlopig niet toegestaan. Er kan wel een vergadering belegd worden. Dit kan op dinsdagavond of donderdagavond. Tijdstippen: tussen 19.00-21.00 uur. Hiervoor contact opnemen met de kantinebeheerder Riëtte Zweers. Let wel op het aantal deelnemers en natuurlijk mag niemand ziekteverschijnselen hebben.

De uitgestelde ledenvergadering vindt op een ander moment plaats. We onderzoeken op dit moment ook de mogelijkheid om het digitaal te organiseren. Hierover later meer.

De presentatie rondom de bouw van een nieuw clubgebouw moest helaas ook geschrapt worden. In het a.s. clubblad praat voorzitter Harm Nieboer ons bij. Het besturen van een vereniging gaat natuurlijk gewoon door. Daarom heeft het bestuur de werkgroep opdracht gegeven de opties financieel zo goed mogelijk uit te werken. Enkele financiële acties zijn vanwege corona verplaatst en zullen later opgepakt worden. Nieuwe acties die ‘coronaproof’ zijn , zullen binnenkort worden opgestart.

De wisseling van bestuursleden kan nog niet formeel zijn beslag krijgen. Toch pakken de nieuwe bestuursleden alvast hun taak op. Bart-Jan Staman is vanaf nu de verantwoordelijke jeugdvoorzitter. Sabine Elferink neemt officieel haar taak op als bestuurslid bouwzaken in de onderzoekscommissie en Annelies Timmer neemt de taken van Fenny Bernhardt officieel over. Aangezien er geen tegenkandidaten zijn gemeld, kunnen deze wijzigingen doorgezet worden. Zo gauw er een ALV plaatsvindt, kan dit officieel bekrachtigd worden.

We rekenen erop dat we samen de schouders eronder zetten , spoedig weer publiek kunnen verwelkomen en de club zo goed als kan door te laten draaien.
Voor nu, houd je aan de voorschriften en blijf gezond.

Namens het bestuur: