De bidonkratten van de A-selectie van Vroomshoopse Boys ontbraken vanaf afgelopen seizoen niet tijdens de trainingen en wedstrijden. Even drinken uit de kraan, zoals vroeger, is er niet meer bij en tegenwoordig is dat goed verzorgd. De bidonkratten zijn gesponsord door Adeci B.V. uit Deventer, waarvoor we ons verenigingslid Chris Jansen hartelijk dankzeggen. Even een nadere introductie van dit bedrijf uit Deventer. Het is een uitzendbureau dat schilders en schildersbedrijven bij elkaar brengt. Het blijkt voor veel schildersbedrijven een hele klus om personeelsplanning en werkaanbod goed op elkaar af te stemmen. De kennis en kunde van vakkundig personeel is doorslaggevend voor het eindresultaat. Adeci B.V. zorgt met een goede selectieprocedure voor een goede match.

Voor schildersbedrijven in Oost Nederland, die op zoek zijn naar een goede schilder en daarnaast ook voor werkzoekende schilders is Adeci B.V. het juiste adres. Het telefoonnummer is 0570-860086 en de website is te bereiken onder  www.adeci.nl