Dit weekend stond de lastige uitwedstrijd tegen koploper SVV/Kloosterhaar JO11-1 op het programma. In de bekercompetitie was deze tegenstander nog veel te sterk en werd er kansloos verloren. Vandaag was dit echter anders, vanaf het eerste fluitsignaal werd er goed gevoetbald door de Boys. De spelers vonden elkaar makkelijk en men ging de duels niet uit de weg. Er werden weinig kansen weggegeven, achterin hielden keeper Ryan en de verdedigers Emmy, Cas en Sem de boel keurig dicht. Deon, Yilann en Pim hadden het middenveld onder controle en voorin speelden de aanvallers Björn, Justin en Damian zich goed vrij wat een aantal kansen opleverde. Het was wachten op een doelpunt voor de Boys maar helaas viel deze aan de andere kant. Na de rust ging de Boys op zoek naar de gelijkmaker en vanuit een scrimmage leek deze ook te vallen maar de scheidsrechter was van mening dat de bal de doellijn niet was gepasseerd. Spelers en het publiek uit Vroomshoop waren het hier niet mee eens maar er is in de JO-11 competitie helaas nog geen sprake van doellijntechnologie, het bleef bij 1-0.

Kort daarna was het wel raak voor de Boys, Damian scoorde na een mooie aanval de 1-1. De blauwhemden bleven de aanval zoeken, er werden ook wel kansen afgedwongen maar  SVV/Kloosterhaar wist in de laatste minuten nog tweemaal het net te vinden. Het 3-1 verlies was zeker niet terecht maar het is niet altijd de sterkste die weet te winnen.

Wanneer er volgende week tegen Sportclub Rijssen net zoals vandaag wordt gestreden om iedere bal dan zit er zeker een overwinning in.