Op een koud, winderig en nat sportpark De Bosrand floot scheidsrechter Tobias zaterdagmorgen vroeg voor het begin van de wedstrijd tegen De Zweef JO11-2 uit Nijverdal. In het begin van de wedstrijd was het aftasten van de tegenstander en was het spel wat rommelig. De Boys was wel wat dreigender voor de goal van De Zweef maar het duurde even voordat het eerste doelpunt viel. Uit een voorzet van Cas wist Björn de 1-0 te scoren. Hierna bleven de grootste kansen voor de onzen maar zo af en toe kwamen ook de Nijverdallers er nog gevaarlijk uit. Justin scoorde voor rust nog de 2-0.

Na de wissel van speelhelft wist de Boys het verschil wel in doelpunten uit te drukken. Het regende niet alleen water maar ook doelpunten. Er werd goed gecombineerd en de tegenstander werd helemaal zoek gespeeld. Als eerste wist Yilann de keeper van De Zweef met een afstandsschot te verslaan en wat volgde waren een aantal machtige doelpunten, de ene nog mooier dan de andere. De koppies van de spelers uit Nijverdal gingen gaandeweg de tweede helft ook wat hangen waardoor het voetballen voor de Boys alleen maar makkelijker werd. Het werd uiteindelijk 11-0 en met 12 punten uit 4 wedstrijden is JO11-3 koploper in deze competitie.