Twee wedstrijden in drie dagen… In tegenstelling tot Ajax draaien de spelers van Boys JO11-3 er hun hand niet voor om. De eerste wedstrijd was vorige week donderdag tegen DEC’10 uit Diepenheim. De grootste concurrent om het kampioenschap, Rijssen Vooruit, had de avond ervoor punten verspeeld. Het idee dat het kampioenschap nu wel heel dichtbij kwam zorgde voor wat spanning bij enkele spelers en dit was terug te zien in het veld. Gelukkig was het laaggeklasseerde DEC niet bij machte om hiervan te profiteren. Na een 3-0 ruststand werd het 6-0 voor Boys JO11-3. De doelpunten werden gemaakt door Damian (4x) en Björn (2x). De uitslag had nog groter kunnen uitvallen als er beter met de kansen was omgesprongen.
Op zaterdag volgde de wedstrijd op de Bosrand tegen Juventa ’12 JO11-2 uit Wierden. Het werd een spannend potje ook omdat de Boys de tegenstander na een 3-0 voorsprong (doelpunten van Justin en Damian) terug liet komen tot 3-2. De Boys had wel het betere spel maar af en toe kwam de tegenstander er toch nog gevaarlijk uit. Justin scoorde 4-2 maar binnen een minuut bracht Juventa het verschil weer terug tot één. De wedstrijd bleef boeien totdat de thuisploeg nog twee keer scoorden. Damian en Björn wisten beiden een pass van Deon af te ronden. Dit bracht de einduitslag op 6-3.
Het waren niet de beste wedstrijden van het seizoen maar uit de twee wedstrijden werden wel zes punten gehaald. Eén punt volgende week tegen Blauw Wit uit Holten is voldoende om kampioen te worden in deze voorjaarscompetitie.