Na 2 voetballoze zaterdagen stond een uitwedstrijd tegen Enter JO11-2 op het programma. Vanaf de aftrap ging het gelijk op en waren er kansen voor beide teams. Het bleef lang 0-0. Damian dacht met een mooi afstandsschot de Boys op voorsprong te schieten maar deze goal werd om onduidelijke redenen afgekeurd. Het leek erop dat de jonge scheidsrechter zich hierbij liet leiden door opmerkingen van een aantal Enterse ouders. Gelukkig lieten de spelers van de Boys zich niet afleiden door het rumoer aan de kant en bleven ze voetballen.
In de eerste helft viel er toch nog een doelpunt, Justin maakte de 0-1. De keeper van Enter leek de bal nog te kunnen redden maar kreeg het schot van Justin niet onder controle. In de tweede helft stelde de Boys orde op zaken en liep men gemakkelijk weg bij Enter. Het tempo ging omhoog en de spelers wisten elkaar goed te vinden. Het vijandelijke doel werd vaak onder vuur genomen en dit resulteerde in een hattrick van Björn. Twee goals van Deon (waaronder een prachtige lob over de keeper) en één van Pim bracht de stand op 0-7. Daarna nam de Boys wat gas terug en kon Enter nog 3x scoren. De einduitslag van 3-7 betekent dat de Boys na 3 wedstrijden nog zonder puntverlies en koploper is in deze competitie.