Afgelopen weekend werd de laatste wedstrijd van deze najaarscompetitie gespeeld tegen JCLE JO11-1 uit Slagharen. Met de draaiende attracties van het Ponypark op de achtergrond werd de wedstrijd een kopie van de vorige tegen Den Ham. Een sterker Boys zette de tegenstander meteen onder druk maar vergat om het verschil in doelpunten uit te drukken. Bij vlagen werd er goed gevoetbald en liet dit team van de Boys zien dat men elkaar goed kon vinden. Eenmaal voor de goal van JCLE werd het echter lastig maar Justin bracht de Boys op 0-1 na een mooi passje van Damian. Na een snelle counter kwam de thuisploeg kwam nog wel op 1-1 maar daarna schakelde de Boys een tandje bij en had JCLE maar weinig in te brengen.

De enthousiaste en blauwbekkende leiders en supporters langs het veld werden uiteindelijk beloond met een 2-5 overwinning voor de Boys. Justin maakte deze wedstrijd een hattrick, de andere doelpunten kwamen van Björn en Damian.
De najaarscompetitie werd afgesloten met een uitstekende derde plaats. De komende weken worden er een aantal toernooien in de zaal gespeeld om na de winterstop weer op het veld te beginnen in een nieuwe competitie.