Vroomshoopse Boys JO11-5 moest er even op wachten. Het team had de afgelopen najaarscompetitie uitstekend gepresteerd en was in afwachting van een nog te spelen wedstrijd van een concurrent in de competitie. Dan kwam er zekerheid  wie er uiteindelijk kampioen was geworden.  Die beslissende wedstrijd moest voor 1 maart j.l. zijn afgewerkt, maar is echter nooit gespeeld. Vandaar dat de KNVB berichtte dat Vroomshoopse Boys JO11-5 officieel kampioen was. Jeugdvoorzitter Sabine Elferink reikte onder groot gejuich van de spelers en de trainers Richard Willems en René Netters afgelopen zaterdag de felbegeerde kampioensschaal uit en natuurlijk was er lekkere patat en frisdrank in de kantine. Op de familiedag direct na afloop van het seizoen volgt een grootse huldiging van de kampioenen, die nu al trots met de schaal poseerden op de Bosrand.

Namens de gehele Boys-familie: van harte gefeliciteerd!