Boysjeugd loopt voor eigen Jeugdhonk.

Het bijna zover, 25 april vanaf 17.45 uur staat het dorp op zijn kop. De jeugd van Vroomshoopse Boys gaat dan heel veel rondjes rennen. Dit voor de inrichting van hun eigen jeugdhonk, straks in het nieuwe clubgebouw.

Ieder jeugdlid, tot en met de leeftijd van 14 jaar, heeft een formulier ontvangen voor het invullen van de sponsors. Hiermee kunnen ze naar familie, vrienden en natuurlijk buren in de straat om zo veel mogelijk sponsors binnen te halen.

Voor de kinderen die de meeste sponsors binnen halen, hebben we verschillende leuke prijzen van de betaald voetbalclubs uit onze omgeving. Natuurlijk is er ook een prijs, die met onze eigen mooi club te maken heeft. Alle deelnemers krijgen gratis een mooi T-shirt, mogelijk gemaakt door een aantal Vroomshoopse bedrijven. Waarvoor onze hartelijke dank.

Als organisatie zijn we ook heel blij met de andere bedrijven die ons ondersteunen met onder andere het geluid en natuurlijk de dranghekken voor de veiligheid van onze deelnemers en het winkelend publiek.

Tijdens de loop kunnen er lekkere ijsjes gekocht worden, dit in samenwerking met de Gulle Buurman. Verder zijn er loten te koop voor de loterij, waar mooie prijsjes te winnen zijn. Tegen een kleine vergoeding kan iedereen laten meten hoe hard je met een bal kan schieten. Ook hiermee zijn prijsjes te winnen. Voor de start wordt een warming up verzorgd door een sport instructeur van Any Time Fitness Vroomshoop.

We hopen dan ook, dat alle kinderen de komende weken heel erg hun best gaan doen om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het schitterende jeugdhonk in ons nieuwe clubgebouw. Vroomshoopse Boys en het dorp Vroomshoop laten zien waar ze goed in zijn: namelijk “samen de schouders er onder zetten” om Vroomshoop op de kaart te zetten. De oudere jeugd zet zich op deze avond in met het verrichten van allerhande hand- en spandiensten. We kunnen dus met trots zeggen, dat de hele jeugd zich inzet voor dit fantastische doel.

De ingevulde sponsor formulieren kunnen ingeleverd worden bij jullie leider of trainer. Als de sponsorloop geweest is, krijgen jullie de formulieren terug om het geld in te zamelen. Iedereen heel veel plezier en succes met de sponsorloop.

De organisatie sponsorloop

Gerjan Kosters