Volgende week krijgen  alle Boys-leden het boekje voor de jaarvergadering thuis bezorgd. Op woensdagavond 12 september wordt die algemene ledenvergadering van Vroomshoopse Boys vanaf 19.30 uur gehouden in de kantine ’t Flierhuus en het bestuur rekent op een grote belangstelling. Temeer, omdat de plannen voor verbouw/nieuwbouw van de kantine nader worden toegelicht.

Op de agenda prijkt ook de  bestuursverkiezing en penningmeester Willem Nieuwlaar is na twee periodes aftredend. Willem is het afgelopen seizoen het bestuur trouw gebleven, omdat er nog steeds geen geschikte opvolg(st)er was gevonden. In het boekje valt te lezen dat als er een  kandidaat was gevonden, die op de website nader zou worden geïntroduceerd en dat gebeurt nu.

Het bestuur is verheugd  om Chantal Nevenzel-Netters (40) voor te dragen als opvolgster van Willem Nieuwlaar. Voorgesteld wordt om Chantal voor een periode van drie jaar te benoemen als penningmeester van Vroomshoopse Boys. Tegenkandidaten kunnen tot 1 september 2018 worden aangemeld bij onze secretaris Margreeth Spang emailadres: secretaris@vvvroomshoopseboys.nl

Hierbij voor de leden een nadere introductie van kandidaat-penningmeester Chantal Nevenzel-Netters. Zij groeide als Chantal Netters op in het gezin van Wijnand en Joke Netters en kent René als haar broer. Het was en is een echt Boys-gezin. Vader en moeder Netters zijn al jarenlang vrijwilligers van Vroomshoopse Boys, evenals broer René. Ze volgde haar broer bij zijn trainingen en wedstrijden bij het eerste elftal gedurende twee seizoenen.

Chantal was gedurende haar jeugd acht seizoenen actief bij de korfbalvereniging TOP Vroomshoop. Ze is al meerdere seizoenen actief als vrijwilliger bij de zogeheten kleine bar (snacks et cetera) in de kantine van Vroomshoopse Boys. Chantal belandde na de Kennedeyschool en de Havo aan het Noordik in Almelo bij de toeristische opleiding MTO in Zwolle (management). Ze werkte bij de ANWB in Hoogeveen bij de backoffice en koos daarna voor een administratief-financiele baan bij de Eastborn in Vroomshoop. Daar was Chantal  naast haar dagelijkse baan voorzitter van de Ondernemingsraad. In 2008 ging Chantal aan de slag als administratief-financieel medewerkster bij een apotheek in Almelo. Sinds 1 april 2018 is Chantal Nevenzel werkzaam bij het activiteitencentrum Het Punt in Vroomshioop, ook weer als administratief-financieel medewerkster.

Chantal is getrouwd met Gerard Nevenzel en samen hebben ze zoontje Gijs, die binnenkort bij de F-league van Vroomshoopse Boys begint. Het gezin woont samen met moeder Nevenzel aan de Grote Veenweg in Daarlerveen. Echtgenoot Gerard Nevenzel is ZZP’er en dat is terug zien op een reclameborden op de Bosrand met de benaming “Nevenzel Bestratingen”.

Chantal Nevenzel is voor het penningmeesterschap benaderd door Jannette Heideman en Jan Dogger van de vrijwilligerscommissie van Vroomshoopse Boys. Ook met de huidige penningmeester Willem Nieuwlaar en met voorzitter Edward Olthof is over de invulling van deze functie gesproken. Chantal  heeft na enige bedenktijd “Ja” gezegd en heeft er zin in. Ze geeft aan dat ze vanuit haar thuissituatie  met het Boys-virus is besmet en dat haar blauw-gele hart klopt voor de Boys. Chantal  ziet uit naar een goede samenwerking binnen een volgens haar energiek bestuur en fijn team.

De leden dienen hun fiat geven aan dit voorstel van het bestuur op de jaarvergadering van 12 september aanstaande. Als dat gebeurt, wensen we Chantal Nevenzel een goede tijd toe binnen het bestuur van Vroomshoopse Boys.