Het clubblad van Vroomshoopse Boys heeft al zestig jaar z’n waarde bewezen. Eigenlijk is er na zes decennia geen nieuws onder de zon en nog steeds kunnen we rekenen op een kleine, maar vaste  kern van vaste pro deo-medewerkers. We zeggen Marian Kok dank voor haar jarenlange inzet om het clubblad vorm te geven. Die taak wordt nu overgenomen door vormgever John Mulder van het Buro Kordaat. Dat heeft onder meer te maken met de fullcolour opzet, die verwantschap vertoond met onze jaarlijkse presentatiegids, die dit jaar voor de z’n 10e keer in successie is uitgekomen. Acquisiteur Joop Lantink zorgde als vanouds voor de advertenties voor het clubblad en de sponsors zeggen we dank voor hun medewerking. Jan Uitslag fungeert ook als drukker als drukker bij het clubblad nieuwe stijl.

Mooi is het dat we ons redactioneel gesteund weten door Arjen Maat en Erik Klaren, van wie de lezers regelmatig bijdragen kunnen verwachten. Onze clubfotograaf Erwin Heuver zorgt ervoor dat het ook een fraai geïllustreerd clubblad wordt.

Met de bezorging van de clubbladen zit het dankzij de coördinatoren Wijnand en Joke Netters en dankzij onze trouwe bezorgers ook weer goed bij de nieuwe opzet. Deze week kunnen de leden, donateurs en adverteerders het eerste clubblad nieuwe stijl verwachten. Deze keer zit er ook een gids met actuele clubgegevens bij, een echt bewaarnummer. Dat laatste ook voor de algemene informatiegids van Vroomshoopse Boys voor een periode van drie jaar, die met het aanstaande kerstnummer mee komt.

Vier keer per seizoen wordt het vernieuwde Boys-nieuws uitgegeven, waarbij de tweede editie van het clubblad nog voor de kerst 2016 verschijnt.

Tips voor de redactie, die wordt gevormd door Margreeth Spang en ondergetekende,  zijn altijd welkom. Denk mee en doe mee, als dat wordt gevraagd. Laten we er met z’n allen en mooi blauw-geel visitekaartje van Vroomshoopse Boys van maken.