Tijdens het voorprogramma van Vroomshoopse Boys tegen Heracles Almelo komt op zaterdag 6 juli ook de Boys-jeugd in actie.  De trotse winnaars van de strijd om de penaltybokaal tijdens de eerdere jubileumweek gaan nu latje schieten. Ook zijn er voor alle jeugdleden van de Boys de onderdelen passen (plaatsen) op het hart van het jubileumlogo 75 jaar Vroomshoopse Boys en balletje hooghouden. Er worden leuke prijzen beschikbaar gesteld voor de winnaars.

Dat gaat allemaal gebeuren op zaterdag 6 juli tussen 14.30 en 15.00 uur op het hoofdveld van De Bosrand. Direct daarna komen de wandelvoetballers van Twenterand en Gold Stars Heracles in actie.

Come on Boys, laat je zien op 6 juli! Voordat je naar de jubileumwedstrijd van ons eerste elftal tegen de profs van Heracles Almelo gaat kijken, kom je zo nog even mooi in actie. Je kunt je tot donderdag 4 juli bij mij opgeven: nieboerhans@gmail.com  Doen!