Even voor de finale van het 75-jarige jubileumfeest, de wedstrijd tegen Heracles Almelo, tekenden meerdere kaderleden in de bestuurskamer hun contracten voor het seizoen 2019-2020. Dat was al eerder gebeurd met hoofdtrainer Jan-Peter Jonkman, terwijl het twee-jarig contract met B-trainer Reinier de Jong doorloopt gedurende het seizoen 2019-2020.

Achtereenvolgens kwamen de volgende personen hun contract ondertekenen: Henk Harmens, assistent-trainer van de A-selectie, Jesper Derks (groepshoofd JO9), Tim van der Kolk (groepshoofd JO11 en HTO), Joyce Bouwmann (verzorgster A-selectie), Alexander Fokkert (groepshoofd JO13), Arjan Paters (HTO), Arriën  Kuilder (HTO), Erik Derks (BPH), Martin Spang (hoofd verzorging), Han Meinderink (keeperstrainer A-selectie) en Richard Willems (assistent-trainer B-selectie en trainer-coach derde elftal).

De contracten werden in de bestuurskamer mede ondertekend door de bestuursleden Tom Heideman, bestuurslid technische zaken en voorzitter van de technische commissie en door penningmeester Chantal Nevenzel.

Stephan Bloemendal (groepshoofd JO19), Jeroen Bos (groepshoofd JO15) en Michel Litaay waren afgelopen zaterdag niet aanwezig en tekenen later deze week het contract.

Clubfotograaf Henk Prijs en penningmeester Chantal Nevenzel legden een aantal tekenmomenten vast.