Contractverlenging B-selectie trainer Alexander Fokkert

De Technische Commissie (TC) van Vroomshoopse Boys heeft na hoofdtrainer Robert Bosma ook met B-selectie trainer Alexander Fokkert (31) overeenstemming bereikt over een contractverlenging tot en met het seizoen 2024-2025. Alexander is als jeugdtrainer meerdere seizoenen bij onze vereniging actief geweest en nam vanaf vorig seizoen (2022/2023) de B-selectie van de senioren van de Boys onder zijn hoede.

Alexander is blij om mogen te verlengen: “Het is geweldig om met een groep te werken die zelf ook een ongelofelijke prestatiedrang heeft. Ik ben benieuwd waar onze volledige potentie ligt.”

Met het tweede elftal, een mix van enkele ervaren krachten en vooral veel jeugdige talenten, wordt momenteel een plaats in de subtop van de eerste klasse met 17 punten uit 10 wedstrijden ingenomen.  Zowel de TC als Alexander Fokkert zijn content met de contractverlenging. De trainer-coach van het tweede elftal volgt momenteel de opleiding Uefa-B van de KNVB.