Corona maatregelen

Dit houdt in dat alle competities worden stilgelegd. Seniorenteams mogen alleen trainen in groepen van vier personen en met onderling 1,5 meter afstand. Voor jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen.

Basis regels voor iedereen

• Was vaak je handen met water en zeep, daarna handen goed drogen.
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze daarna weg.
  • Schud geen handen.
  • Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen.
  • Blijf thuis bij klachten
  • Alle kantines en kleed- en doucheruimtes blijven gesloten.
  • Geen publiek toegestaan op de sportaccommodatie.

Op het Sportpark

• Er zijn geen toeschouwers toegestaan, er zijn enkel spelers, begeleiders en eventuele overige functionarissen toegestaan om de wedstrijden/trainingen doorgang te kunnen laten vinden.
  • Spelers en begeleiders dienen na een wedstrijd/training z.s.m. het sportpark te verlaten, dus ook niet kijken bij andere wedstrijden/trainingen.
  • Kinderen die door hun ouders gebracht worden dienen op de parkeerplaats te worden afgezet.
  • Tot en met de JO11 teams halen leiders/trainers de spelers op van de parkeerplaats. Leiders/trainers zorgen ervoor dat ze ruim op tijd zijn zodat de spelers goed opgevangen worden.
  • Na de training/wedstrijd zorgen de leiders/trainers ervoor dat ze zelf samen met alle spelers het sportpark zo snel mogelijk verlaten en wachten tot de laatste speler vanaf de parkeerplaats vertrokken is.
  • Voor de overige teams geldt dat de spelers zelfstandig het sportpark kunnen betreden.

De kantine

• De kantine is gesloten.

In de kleedkamer

• De kleedkamers zijn gesloten

Vragen

• Voor vragen omtrent de coronamaatregelen kunt u via onderstaande link de website van de KNVB raadplegen waarop antwoord wordt gegeven op velerlei vragen.