Het laatste spambericht van onze kant.
We hebben namelijk iedereen nodig die nog niet gestemd heeft in onze race om winnaar te worden van de Kampioenskoortsactie.
De actie waarin het winnende elftal een live uitzending van de kampioenswedstrijd wint op Fox Sports. De top 25 van Nederland is al bereikt, we gaan nu door voor de top 10 die zaterdag bekend gemaakt wordt.
Naast de voetbalreis voor 2 personen die Kampioenskoorts zelf ter beschikking stelt, maak je met een stem op ons, kans op fantastische prijzen die door diverse ondernemers uit Vroomshoop ter beschikking zijn gesteld. Zie onze flyer voor wat er te winnen valt. Ga snel naar onze facebookpagina www.facebook.com/VroomshoopseBoys6/ en deel of like een bericht en stem op ons om kans te maken op de prijzen!
Als zelfs 7 voudig Nederlands Sterkste Man Jarno Hams vraagt om op ons te stemmen kan je toch niet weigeren?

www.facebook.com/VroomshoopseBoys6/

Stem hier: https://www.kampioenskoorts.nl/stemmen/vroomshoopse-boys-mannen-zaterdag-6/

Alvast bedankt voor jullie stem!

Mvg,

Het Zesde