Eindelijk, het kan weer! Woensdagochtend is de noodverordening door de overheid aangepast waarna ons bestuur een plan van aanpak heeft ingediend bij de gemeente Twenterand om de jeugd tot 18 jaar weer te laten voetballen. Donderdagavond kwam de goedkeuring van gemeente Twenterand al binnen, hulde voor het doorpakken van onze ambtenaren, dat hebben ze toch maar snel geregeld!  Vanmorgen was ik op ons sportpark waar ik enthousiaste vrijwilligers zag die voor onze jeugd de eerste trainingsminuten na lange tijd weer mogelijk maakten, geheel volgens de richtlijnen van het RIVM en ons eigen protocol. Wat een enthousiasme en wat een blijdschap vanmorgen van onze jeugd! We zijn supertrots op onze club, onze vrijwilligers en iedereen die hieraan bijdraagt!

De eerste stappen in de goede richting zijn gezet en we hopen allemaal dat de situatie zich zo snel mogelijk verder normaliseert. Op dit moment kunnen we niet anders dan afwachten op verdere versoepeling van de corona maatregelen. Goed om te zien dat trainers, leiders, commissies overige vrijwilligers en bestuur steeds vooruit kijken en anticiperen op situaties, op korte termijn en ook al voor het komende seizoen. Het gezellig samen zijn in de kantine of langs de velden is nog niet van toepassing, hopelijk kunnen we dat over een tijdje dubbel en dwars inhalen! Het lokale bedrijfsleven heeft net als onze club met veel onzekerheid te maken. Nogmaals wil ik u oproepen om aan hen te denken bij het doen van uw aankopen. Ondertussen wil ik namens ons bestuur iedereen bedanken voor zijn inzet.

Zet ‘m op en samen zijn we sterk!

Namens ons bestuur, Edward Olthof