De Bekerwedstrijden

Doordat een groot gedeelte op vakantie aan het comazuipen was, deden er gelijk wat gastspelers mee ( Riorden, Frank B en Christiaan bedankt! ) tijdens de eerste bekerwedstrijd. In extreme hitte werd zeer gemakkelijk thuis gewonnen van Den Ham 6 ( altijd lekker ) met goed voetbal, zeer fraaie combinaties en heeeeel veel kansen. Eindstand : 1-8 Tweede wedstrijd uit naar HHC 12 , weer in extreme hitte. Gelukkig had de tegenstander hier ook last van , waardoor we konden rusten met een 0-5 voorsprong. De tweede helft leek van beide kanten nergens meer op en werd er niet meer gescoord. De laatste poulewedstrijd moest er thuis worden gestreden tegen OZC 5 . Door de uitslagen in de andere wedstrijden van hun, wisten we dat het een moelijke pot zou worden. Gezien het feit dat sommige spelers er s’morgens om half 8 in bed lagen werd hier niet door iedereen rekening mee gehouden. Ondanks dat de halve liters dus nog in de benen zaten, werd deze wedstrijd ook over de streep getrokken met 2-1. Door in de beker dus! Goed voor het moraal.