Tijdens de jaarvergadering van afgelopen woensdagavond 1 november werd er groen licht gegeven voor de start van de bouw van onze nieuwe kantine. Dat was een historische mijlpaal voor onze club! Daarbij werd er uitgebreid gesproken over acties door en voor de leden van Vroomshoopse Boys. Een vaste groep leden doet steeds actief mee, maar het kunnen er beslist meer worden. We zijn jullie allemaal keihard nodig, ook de ouders van onze jeugdleden. De eindsprint wordt nu echt ingezet!

Zo loopt de kentekenactie al langer en voor een tientje per maand wordt er naar mooie geldprijzen meedongen. Elke maand is er een trekking en door de kentekenactie kan er jaarlijks een mooi bedrag voor het nieuwe clubhuis bestemd worden. Het aantal deelnemers van de actie bedraagt momenteel 54 en dat kan natuurlijk nog beter. Formulieren zijn verkrijgbaar in de kantine, doen!

Wat te zeggen van de huidige crowdfunding-actie, die Boys-lid Thomas Kleinjan met ondersteuning van met onze sponsor Lucas Assurantie- en Adviesburo Lucas B.V.  (Regiobank) uit Vroomshoop heeft opgezet. Het oorspronkelijke streefbedrag van deze actie van € 1.500,00 was al snel bereikt. Door dat succesvolle verloop (alle gulle gevers dank!) is intussen in samenspraak met ‘Samen voor de buurt’ van de Regiobank het streefbedrag verhoogd tot € 3.000,00.  Tot 29 november aanstaande, zo lang loopt deze actie, is er nog veel mogelijk, doe mee!

Dit is een prachtig initiatief, waarover op de website www.vvvroomshoopseboys.nl van alles te lezen is. Voor € 5,00 kan op symbolische wijze één van de 20.000 bakstenen van het nieuwe clubhuis worden gekocht (meer mag natuurlijk ook, graag zelfs). Even wensdenken: worden alle bakstenen verkocht, dan levert dat een ton op!

Voor € 10,00 of € 20,00 kunnen er via deze crowdfunding-actie twee of vier heerlijke droge worsten gekocht worden, mogelijk gemaakt door PLUS Vroomshoop. De fameuze Koster-worsten kunnen te zijner tijd in de kantine worden afgehaald. Ook kan er daarnaast voor drie jaar voor een bedrag van € 75,00 een vast plekje, oftewel een met je naam voorziene stoeltje op de nieuwe tribune veroverd worden. Die actie van initiatiefnemer Tom Staarman loopt al wat langer en de tribune langs het hoofdveld van De Bosrand loopt langzaam maar zeker vol. Wees er op tijd bij en koop je eigen tribunestoel.

Er komen dit jaar nog hele leuke activiteiten aan. Op vrijdag 17 november aanstaande kan de jeugd van JO10 tot en met JO15 laser gamen in d’Oale Skoele aan de Julianastraat in Vroomshoop. Voor opgave: een appke naar 06-53571438 en zie verder de website. De supportersvereniging van de Boys organiseert in onze huidige kantine ’t Flierhuus een live benefietconcert op zaterdagavond 18 november aanstaande met de band Johnny Handsome and Friends met in de gelederen Jan Knapper. Een echte aanrader en ook daarmee wordt het nieuwe clubhuis gesteund.

Op zaterdag 25 november aanstaande is er direct na de derby Vroomshoopse Boys tegen vv Den Ham een gezellige derde helft in de kantine ’t Flierhuus met een live optreden van zanger Orlando, allemaal voor het goede doel: ons nieuwe clubhuis.

Dan komt er een opvolger van de zo succesvol verlopen glazen kantine-actie van december vorig jaar. Op woensdag 27 december tot en met vrijdag 29 december aanstaande komt er een ‘glazen kantine light’  op der Bosrand met onder meer een mooie muzikale invulling, een pub quiz, een bier- en wijnproeverij en een veiling. Doe mee en help mee om tenminste ons streefbedrag van € 150.000,00 te bereiken.

Door vele acties is er nu € 95.000,00 bij elkaar gebracht en laten we met z’n allen vol voor de eindsprint gaan. Met mekaar komt het veur mekaar! Daarbij wordt ook zeker op ouders van jeugdleden van Vroomshoopse Boys gerekend. Het gaat zeker ook om de toekomst van onze voetballende jeugd, die over afzienbare tijd een prachtig eigen onderkomen krijgt op De Bosrand.

De komende tijd wordt er langs de lijn en in de kantine van de Boys gericht actie gevoerd om zoveel mogelijk deelnemers voor de diverse acties en activiteiten voor ons nieuwe clubhuis te interesseren.