De feestdagen komen eraan, waarbij de pakjesavond bij Sinterklaas en de kerstdagen. Dan is er een heel leuk cadeau in de aanbieding: de originele handdoek van Vroomshoopse Boys. Daar krijg je het warm van. De stevige handdoek in de bekende clubkleuren, daar gaat het om, kost per stuk € 6 en voor een tientje heb je twee handdoeken. Dat valt toch mee! De handdoeken  zijn in de kantine achter de bar te koop of bij bestuurslid Erik Netters, Hoekweg 33, Vroomshoop, tel. 0546-645148.

De opbrengst van deze actie is bestemd voor de kas van onze penningmeester Willem Nieuwlaar. Vroomshoopse Boys kan dat geld uitstekend gebruiken om, om eens een voorbeeld te noemen,  opleidingen van jeugdtrainers te betalen. We zijn bij uitstek een opleidingsvereniging en daarvoor is natuurlijk geld nodig.

Tijdens de laatste algemene ledenvergadering van 19 september j.l. is besloten om de contributie dit seizoen niet te verhogen. Wel is afgesproken dat we zoveel mogelijk meedoen aan acties om het financiele fundamant van onze vereniging stevig te houden. Met name van onze senioren mag wat dat betreft actie worden verwacht de komende tijd. Gooi niet de handdoek, maar koop er 1 of meer. Maak er daardoor ook echte feestmaanden voor de Boys van. Doen!