Gooi een paar spelers van het 4e, een zooitje van het 7e, wat spelers uit de spelerspoule en maar liefst 6 spelers van buurman Sportlust ( die transfervrij werden aangetrokken door onze uitstekende scouting) bij elkaar. Goed schudden , en voila het nieuwe 6e is daar. Aan leider Jos Veldhuis de taak om hier wat van te maken dit seizoen. Nog voor dat het seizoen begonnen was , konden we helaas al 1 speler van de lijst afstrepen. Good-old Boys man Henk Klaren bleek niet in staat om nog te voetballen door een blessure. Een fikse tegenvaller aangezien we onze tactiek ( alle ballen op Henk ) nu ook moesten aanpassen. Randy zou het eerste gedeelte van de competitie ook niet aanwezig zijn ivm een wereldreis. Wanneer hij weer aanwezig zou zijn blijft een beetje schimmig, dus wie weet is die binnenkort te zien in National Geographics Locked Up Abroad. Richard besloot helaas alsnog de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen om zich volledig te richten op het winnen van de Tour de France. Karel is nog druk aan het herstellen van een bacterie en zal nog een tijdje niet kunnen spelen , tijdens de wedstrijden is hij wel aanwezig als harde kern van het Zesde. En dan hebben we verder natuurlijk nog te maken met met de nodige afwezigen door : vakanties, verbouwingen, www.weekendjeweg.nl ,koelkasten die zaterdags geleverd worden en blessures/katers ( zoals elk team in de kelderklasse). Justin werd vanuit de spelerspoule al snel overgehaald om meer wedstrijden te voetballen dan dat die in de planning had. Een gouden zet van onze leider want Justin blijkt erg belangrijk te zijn op de zaterdagen dat hij aanwezig is. Verder hebben we een redelijk vaste kern die er elke zaterdag is, waardoor er elke week gespeeld kan worden. Bij deze een update van de wedstrijden die tot nu toe werden gespeeld.