De coronaperiode was ook voor de Vrienden (en Vriendinnen) van de Boys een wat vreemde tijd. Weinig voetbalactiviteiten waren er en toch waar nodig werd de helpende hand toegestoken richting de vereniging. Zo werden met behulp van sponsor Hekman Products bankjes langs het eigen kunstgrasveld gerealiseerd, evenals, met dank aan SJ Reklame, een reclamebord van ons langs dat veld.

De Vrienden van de Boys werden tijdens de thuiswedstrijd tegen vv Den Ham getrakteerd op hamburgers. Mooi was dat zoveel Vrienden de Boys als zodanig trouw bleven, zodat we ons ledenbestand op peil hielden. We zijn druk aan het sparen voor een mooi cadeau voor het aanstaande nieuwe clubhuis op De Bosrand. Waar nodig worden andere doelen binnen de vereniging gesteund.  Men weet ons binnen de club te vinden, ook een goed teken!

Wie Vriend (of Vriendin) van de Boys wil worden, voor 25 of 50 Euro per seizoen, kan dat kenbaar maken aan een van de werkgroep-leden Egbert de Jonge, Bert Kempers, Hans Nieboer en/of Willem Nieuwlaar. Voor verdere informatie:  zie de website www.vvvroomshoopseboys.nl onder “organisatie”.

In de afgelopen coronatijd hebben we een inhaalslag gemaakt met het inhouden van de toegezegde bijdragen. In oktober 2021 werd de bijdrage over het seizoen 2020-2021 geïnd. Dat gebeurt nu aan het eind van de maand mei met de bijdrage over het huidige seizoen 2021-2022.

Daarmee zijn we weer helemaal bij en kunnen we samen verder Vroomshoopse Boys blijven steunen. Komend seizoen bestaan de Vrienden van de  Boys 15 jaar en hebben zeker hun bestaansrecht en meerwaarde bewezen.