Binnenkort valt het eerste van de vier clubbladen van dit voetbalseizoen op de deurmat. Daarin onder meer aandacht voor acties van de Vrienden van de Boys, die sinds 2007

Vroomshoopse Boys op allerlei manier steunen. Ruim 70 Vrienden (en Vriendinnen) van de Boys zijn er al en dat kunnen er alleen nog maar meer worden. Voor € 25,00 of € 50,00 per seizoen kan iedereen mee doen.

De Vrienden van de Boys en onze geweldige supportersvereniging hebben onlangs de handen ineen geslagen en zorgen samen voor twee reclameborden op het eigen kunstgrasveld 5 op De Bosrand. Zo’n reclamebord van de Vrienden van de Boys is ook al zichtbaar op het hoofdveld ter hoogte van de middenlijn aan de oostzijde. We zijn natuurlijk trots op de realisatie van het kunstgrasveld 5 van Vroomshoopse Boys, dat onder het voorzitterschap van Dick Netters tot stand kwam. Een echte aanwinst, denk ook aan de uitbreiding van de trainingsmogelijkheden. Dat veld is inmiddels omzoomd met vele reclameborden en daar past die van de Vrienden van de Boys prima bij.

Ook zijn we erin geslaagd om langs de zuidzijde van dat kunstgrasveld drie zitbankjes te laten plaatsen met dank aan Stef van Laar, Dik van Laar, Jaap Wuite en Arjan Paters. Dank ook aan leverancier Bert Hekman voor de scherpe prijs, waardoor we door de bank genomen prima uit de voeten konden.

De trouwe supporters Jan van Laar, Gert Vos en Egbert de Jonge, tevens voorzitter van de werkgroep Vrienden van de Boys, werden tijdens de rust van Vroomshoopse Boys tegen Be Quick’28 op 23 oktober op een van de nieuwe bankjes vereeuwigd door onze clubfotograaf Jeannet Dogger. De Vrienden van de Boys gaan jaarlijks een bedrag reserveren voor een passend cadeau voor het nieuwe clubhuis op De Bosrand. Daarnaast worden waar mogelijk doelen binnen de vereniging financieel gesteund. Jullie weten ons te vinden.

Egbert de Jonge, Bert Kempers, Hans Nieboer en Willem Nieuwlaar