Sinds 2008, dus alweer 15 jaar, is Vroomshoopse Boys al vertrouwd met “De vrienden van de Boys’. Vele doelen zijn gesteund die onder normale omstandigheden niet direct gehaald zouden zijn. Denk in dit verband onder meer aan een professionele camera voor onze clubfotografen, trainingsmaterialen voor jeugdteams en zitbankjes langs meerdere velden.

Ook bij de viering van het 75-jarige bestaan van onze vereniging in 2019 lieten de Vrienden (en Vriendinnen) van de Boys zich niet onbetuigd. Broodjes hamburger worden bij derby’s van het eerste elftal aan de Vrienden van de Boys aangeboden om zo de warme band te onderstrepen.

Op een groot blauw bord in de kantine zijn namen van Vrienden van Vroomshoopse Boys te ontdekken. Onlangs hebben zich weer drie nieuwe Vrienden van de Boys aangemeld: Roelf Kottier en Henk Brunink van onze supportersverenging en Lars Paters, speler van de A-selectie van Vroomshoopse Boys. Hartelijk welkom! We hopen dat meerdere Boys-leden en/of supporters jullie goede voorbeeld zullen volgen.

Momenteel zijn er ruim 60 Vrienden van de Boys, maar dat kunnen er nog meer worden. We gaan voor een vol blauw bord en dat heeft een bijzondere reden! De Vrienden van de Boys zijn namelijk momenteel druk aan het sparen voor een mooi cadeau voor ons nieuwe clubhuis en daarvoor kunnen we nog meer nieuwe leden gebruiken.

Voor € 25,00 of € 50,00 per jaar kan iedereen Vriend (of Vriendin) van Vroomshoopse Boys worden. Dat kan door dat kenbaar te maken bij een van de leden van de werkgroep Vrienden van de Boys: Egbert de Jonge (voorzitter), Willem Nieuwlaar (penningmeester), Bert Kempers of Hans Nieboer. Er wordt gezorgd dat je het inschrijfformulier krijgt, dat je kunt invullen en ondertekenen. Een kleurrijk vaantje van de Vrienden van de Boys krijg je cadeau en je helpt mee Vroomshoopse Boys te ondersteunen. Mooi toch?!