De Vrienden van de Boys zijn al vele seizoenen bekend binnen onze voetbalvereniging Vroomshoopse Boys. Er zijn al vele goede doelen bij de club gesteund, die in feite buiten de begroting van de club vallen. Afgelopen seizoen was dat weer het geval. Een greep daaruit: de VTON-app voor jeugdtrainers, een wedstrijdbal voor een afscheidswedstrijd, een aantal lotenboekjes, een reclamebord langs het hoofdveld, tafeltennisbatjes in het jeugdhonk en stopwatches voor de clubscheidsrechters.

De hamburgeracties bij de derby’s vielen in de smaak bij de pakweg 60 Vrienden van de Boys. In het oog sprong de forse bijdrage van € 750,- voor eigentijdse fotoapparatuur voor onze drie vaste clubfotografen Erwin Heuver, Arriën Kuilder en Henk Prijs. Ze waren daar erg content mee en met deze apparatuur kunnen wedstrijden en trainingen worden gevolgd, teamfoto’s worden gemaakt en ook andere activiteiten bij de Boys worden vereeuwigd. Dat is van prima kwaliteit en dat wil de Boys vasthouden, zo niet verbeteren. De jongste Presentatiegids bevat prachtige foto’s en datzelfde geldt voor het clubblad, de sponsorgids, de TV-krant en natuurlijk de website.

Zo zijn en blijven de Vrienden van de Boys goed bezig. De namen van de Vrienden zijn desgewenst geplaatst op een groot blauw bord in de kantine. Nieuwe Vrienden (en ook Vriendinnen) zijn welkom en voor € 25 of € 50 per jaar is dat mogelijk. Men kan zich aanmelden bij Jannette Heideman, Bert Kempers, Hans Nieboer of Willem Nieuwlaar, die zijn terug te vinden onder de “organisatie” op deze website.  Ook is een van dit viertal uiteraard te benaderen in de kantine of bij een van de velden op de Bosrand.

Onlangs zijn Tom Heideman en Job Lamberink teruggetreden uit de werkgroep. Wij willen hen hartelijk danken vor hun getoonde inzet de afgelopen jaren, waardoor Vroomshoopse Boys steeds op een prima wijze gesteund is door de Vrienden. Op weg naar het jubileum 75 jaar van onze mooie voetbalvereniging gaat dat zeker weer gebeuren.