De beide vrijwilligersavonden van Vroomshoopse Boys op 22 en 29 juni waren zeer geslaagd. Eerst op vrijdagavond 22 juni heel gemoedelijk in kleine kring en het was mooi dat erelid Joop Lantink weer van de partij was. Partycentrum De Zandstuve uit Den Ham zorgde voor de inwendige mens en dat was prima verzorgd.

Meer dan honderd vrijwilligers waren van de partij tijdens de vrijwilligersavond op vrijdagavond 29 juni. Het was stralend weer en dat betekende een optimaal gebruik van het VOC-buitenterras. Voorzitter Edward Olthof bedankte iedereen voor de inzet het afgelopen seizoen en toonde zich trots op al die vrijwilligers met een blauw-geel hart.

De bardiensten waren in goede handen bij de A-selectie (bedankt boys) en het “droogje” van Viny’s Vroomshoop mocht er zijn. De live muziek van de jonge band paste perfect in de prima sfeer. Meerdere veelkleurige grote luchtballonnen, waarbij de blauwe kleuren domineerden, kwamen vanuit Hardenberg speciaal voor de Boys-vrijwilligers over het hoofdveld van De Bosrand.

Wel symbolisch: de pro deo werkers van Vroomshoopse Boys vallen nooit door de mand en stijgen soms tot grote hoogte. Ook komen ze weer tijdig met de voetjes op de grond, want bij de Boys houden we van gewoon doen en aanpakken.

De vrijwilligerscommissie verdient zeker een compliment voor de perfecte organisatie.