Na het formidabele succes van de veilingactie bij Vroomshoopse Boys gaat nu de focus op andere acties op weg naar het nieuwe clubhuis van onze vereniging. Daarover is op deze website het nodige te lezen.

Een ervan betreft de kentekenactie, die onlangs van start is gegaan. Voor een tientje per maand steun je ons nieuwe clubhuis en ding je maandelijks mee naar de geldprijs van 20% van de inleg. De inschrijving gaat makkelijk met opgave van het kenteken van je auto en de verdere gegevens op een digitaal formulier, dat op de website van Vroomshoopse Boys staat.

Tot dusver hebben 29 deelnemers zich ingeschreven en dat kunnen er natuurlijk meer worden.  Die deelnemers zorgen er overigens nu al voor dat er voor het nieuwe clubhuis jaarlijks bijna € 3.000,00 per jaar in het laatje komt. Een rekensommetje bij 50 deelnemers leert, dat het dan jaarlijks al om bijna € 5.000,00 gaat voor het nieuwe clubhuis.

Willen jullie bij de eerste trekking op zaterdag 29 januari a.s. kans maken op 20% van de inleg? Vul het digitale formulier nu in en steun zo deze actie voor ons prachtige clubhuis. Doen!  In de kantine is binnenkort een door de organisatoren van de kentekenactie bij de veiling veroverde tafel te zien. Daar kunnen desgewenst formulieren voor de kentekenactie op papier ingevuld worden. Op de tafel staat het bordje “kentekentafel”, niet te missen! Samen staan we sterk en bouwen we aan onze toekomst op De Bosrand!

[contact-form-7 id=”10808″ title=”Kentekenactie”]