De kentekenactie voor het nieuwe clubhuis leverde na afloop van de wedstrijd Vroomshoopse Boys tegen Be Quick Zutphen weer enkele nieuwe deelnemers op. Ook via een aanmelding op de website kan er elk moment met het kenteken van de auto worden ingeschreven. Voor een tientje per maand wordt meegedongen naar de maandelijkse geldprijzen.

De trekking in de kantine voor de maand maart resulteerde zaterdagmiddag uiteindelijk in twee winnaars. Han Meinderink was opnieuw de gelukkige en ook Daniëlle Haandrikman kan een geldbedrag, zijnde 20% van de maandelijkse inleg, van penningmeester Chantal Nevenzel tegemoet zien.

Op zaterdag 16 april wordt na de thuiswedstrijd tegen Hulzense Boys de speciale kentekentafel weer bemand door leden van de werkgroep, bestaande uit Egbert de Jonge, Bert Kempers en Hans Nieboer. Op zaterdag 30 april aanstaande vindt direct na het thuisduel tegen Sparta Enschede de volgende trekking plaats. Doe mee aan de kentekenactie en bouw zo financieel mee aan onze nieuwe clubhuis.

Schrijf je in via onderstaande formulier

[contact-form-7 id=”10808″ title=”Kentekenactie”]