Op woensdag 12 februari komt de Heracles Derby Tour naar de gemeente Twenterand! Een paar dagen voor de derby van de eerste elftallen wordt de jeugd van beide clubs uitgedaagd, Niet op het veld, maar op het scherm met een FIFA-toernooi op de PS4! Een mooie aanloop naar de altijd spannende derby van beide clubs!

De Rabo FIFA-Derby vindt plaats in de kantine van V.V. Den Ham. Bryan Hessing (eSpeler van Heracles Almelo) is erbij om jou te supporten (onder voorbehoud).

Programma FIFA-toernooi:
15.15 uur ontvangst bij V.V. Den Ham
16.00 uur start toernooi
18.00 uur einde toernooi

Tussendoor is er alle tijd voor een hapje en drankje.

Het toernooi en de prijzen
Het toernooi wordt gespeeld met acht poules van vier personen, de eerste twee personen van elke poule gaan door naar de achtste finales. Deze winnaars strijden vervolgens voor drie gave prijzen:

De hoofdprijs: Een Full HD TV
De tweede prijs: Gaming headset
De derde prijs: twee kaarten voor een thuiswedstrijd van Heracles Almelo in de eBox

De winnaar plaatst zich daarnaast voor de Finale van Fields of Talent en de nummer 1, 2 en 3 ontvangen daarnaast een speciale Heracles Almelo FUT-card.

Voor wie?
Deze Rabo FIFA-Derby toernooi is voor jeugdspelers van V.V. Den Ham en V.V. Vroomshoopse Boys Van beide clubs kunnen 16 jeugdspelers (JO9 t/m JO13) deelnemen.

Aanmelden
Aanmelden kan nú via communicatie.nwt@rabobank.nl. Vermeld je naam, leeftijd en clubnaam. Wees er snel bij, want er is maar plek voor 32 deelnemers!