Naar het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys wordt uitgekeken. En dat niet alleen, want er worden vele acties gevoerd om van droom naar daad te gaan. Met de leden is afgesproken dat het streefgetal van de acties € 150.000,00 bedraagt. De teller staat al op meer dan 45 mille wat de acties betreft. Een obligatieschenking en de kentekenactie lopen momenteel nog, maar in de maanden november en december van dit jaar wordt er nog duidelijk een tandje bijgezet. Zo is er een aantrekkelijke WK Poule Vroomshoop opgezet. Die actie is niet alleen bedoeld voor leden en sponsoren van Vroomshoopse Boys, maar voor iedereen die de Boys een warm hart toedraagt.  Er is maar liefst € 1.000,00 aan prijzengeld, waarbij de beste voorspeller een bedrag van € 650,00 toucheert. De nummer 2. wint een bedrag van € 250,00 en de nummer 3. wint € 100,00. Het inschrijfgeld voor deelnemers vanaf 18 jaar bedraagt € 20,00. Voor de jeugd jonger dan 18 jaar bedraagt het inschrijfgeld 10 Euro. Ook de jeugd kan prachtige prijzen winnen, zoals een PS4 controller plus FS4 Fifa, een cadeaubon van € 100,00 en 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd van FC Twente en een shirt van die betaalde voetbalclub. Via een link op de website www.vvvroomshoopseboys.nl kan ingeschreven worden en kunnen de voorspellingen vastgelegd worden voor alle wedstrijden op het WK in Qatar. Voor vragen over de WK Poule Vroomshoop kan iedereen terecht bij Léon Dogger, telefoonnummer 06-21321435 en/of bij Gerjan Kosters, telefoonnummer 06-36180204.

Naast de WK Poule Vroomshoop loopt momenteel ook een Sinterklaasactie. Heerlijke sinterklaaslekkernijen kunnen digitaal besteld worden, zoals gevulde speculaas, speculaastaart, speculaasmolens, speculaasrondo’s, chocoladeletters en kruidnoten. Meerdere pakketten kunnen in een leuke sinterklaasdoos worden besteld. Alle informatie over deze smakelijke clubactie is terug te vinden op de  website van Vroomshoopse Boys. Via https://vroomshoopseboys.steunje.club kunnen de lekkernijen besteld worden. Op de webshop staat de datum wanneer de bestellingen bij Vroomshoopse Boys kunnen worden afgehaald.

Klap op de vuurpijl van de actiemaanden november en december is de glazen kantine, die van 27 tot 30 december van dit jaar wordt gehouden. Dat vindt plaats in en rondom de kantine ’t Flierhuus van Vroomshoopse Boys op De Bosrand. Qua formule is dit te vergelijken met het vertrouwde glazen café. Rondom de glazen kantine op De Bosrand worden tal van aansprekende activiteiten gehouden met ook een muzikale inbreng. De organisatoren verwachten veel belangstelling voor de glazen kantine en daardoor ook een mooie opbrengst. Mede daardoor komt het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys dan weer een stapje dichterbij.