Als we zien dat er in deze tijd,  nu al bijna een half jaar na de lockdown, met zoveel passie wordt getraind vanaf de jongste jeugd tot met de Jo19, dan moeten we daar onze enorme waardering voor uitspreken!

Deze mensen voorzien elke week de spelers van twee trainingen en op zaterdag worden onderlinge wedstrijden of toernooitjes georganiseerd.

En als je dan ziet hoe de kinderen met zoveel plezier bij de F-league trainen onder begeleiding van de mensen die daarbij aanwezig zijn, petje af!!

Loop je dan vervolgens naar het volgende veld en ziet daar ook dat het onderlinge toernooi met veel spelplezier volop bezig is geeft ons dat een heel goed gevoel.

Want vooraf aan deze trainingen/toernooien gaat natuurlijk ook veel tijd inzitten om het te organiseren en goed te laten verlopen.

Dus nogmaals dank en respect voor deze trainers en Leiders.

Hopelijk kunnen we straks in het nieuwe seizoen (hopelijk eerder) allemaal weer naar de trainingen en wedstrijden komen kijken, hou nog even vol en blijf gezond!!

Namens de hto’s,
Arriën Kuilder en Arjan Paters