Enkele maanden geleden hebben we reeds gecommuniceerd dat Joyce Bouwmann verzorgster wordt van de A-selectie. Er is nog meer goed nieuws te melden: onze “nestor” verzorger Martin Spang gaat zich ook volgend jaar weer volledig inzetten voor Vroomshoopse Boys. Hij gaat verder in de functie van Hoofd Medische Verzorging.

De taken van Joyce bevatten uitsluitend de verzorging van de A-selectie.

Martin zorgt dat Joyce enkele maanden door hem wordt ingewerkt en ondersteuning krijgt daar waar nodig. Verder zal Martin vanuit zijn functie de verzorging van de blessures van overige teams op zich nemen. Martin zal daarbij niet altijd op de Bosrand aanwezig zijn, maar hij kan voor een behandeling of advies inzake blessures via zijn mobiele nummer 06-28404238 benaderd worden om een afspraak met hem te maken.

Ook zal Martin de EHBO-opleidingen en opfriscursussen EHBO betreffende de reanimatie en gebruik AED voor Vroomshoopse Boys op zich nemen. De technische commissie is voornemens om nog meer verzorgers te werven. Indien dit lukt zal Martin ook deze mensen vakkundig opleiden.

De Technische Commissie en de Vrijwilligerscommissie zijn blij dat bovenstaande functies zijn ingevuld en wensen Martin en Joyce veel succes in hun nieuwe functie.

Jan Dogger en Tom Heideman.