Afgelopen zaterdag was de herfst in vol ornaat aanwezig op ons sportpark. Het miezerde, het was bewolkt, de wind was fris en waaide stevig. Kortom, goed weer voor de liefhebbers van een goede sliding.

Vroomshoopse Boys JO11-1 ging hard onderuit tegen NEO JO11-1 met 0-14 en konden nog niet de eerste punten van het seizoen bijschrijven. JO11-3 en JO11-5 wonnen beiden met 8-1 en 10-3 van respectievelijk Sportclub Rijssen JO11-1 en HHC Hardenberg JO11-7 te winnen. Zij staan beiden rond de subtop/middenmoot.

Rond 1 uur was er een feestje te vieren op het hoofdveld. Na het laatste fluitsignaal werd daar luid gejuicht. Het kampioenschap van JO15-3 was veilig gesteld. De nummer twee heeft nog een wedstrijd te spelen, maar staat op 4 punten achterstand en kan daardoor JO15-3 niet meer inhalen. Ook JO15-4 kon een klein feestje vieren. Zij konden voor de tweede keer dit seizoen drie punten bijschrijven door in een onderling treffen met SVVN JO13-3 te winnen met 4-3.

Vroomshoopse Boys JO19-1 kon een punt veilig te stellen tegen een van de hoger geplaatste teams in hun competitie, HHC Hardenberg JO19-1, door met 1-1 gelijk te spelen.

De dames van het eerste vrouwenelftal wisten de laatste plaats te verlaten door de tweede overwinning van de competitie te boeken op rechtstreekse concurrent v.v. Hellendoorn VR2 met 1-0 te verslaan.

Vroomshoopse Boys 3 leed buiten ons eigen sportpark het eerste verlies van het seizoen door onderuit te gaan bij OZC 3 met 5-1. Zij staan nog steeds eerste, maar de concurrentie kwam wel dichterbij.  Vroomshoopse Boys 6 wederom 3 punten meenemen door SVVN 4 te verslaan met 0-5 en melden zich hiermee nadrukkelijk in de middenmoot van de competitie.

JO17-1 bleef op koers voor het kampioenschap door met 1-6 te winnen van DOS ’37 JO17-1. Met nog één wedstrijd te gaan hebben ze 2 punten voorsprong op de nummer 2.

Vroomshoopse Boys JO13-1 verloor met 7-2 van naaste concurrent HHC Hardenberg JO13-1 en staan daarmee in de middenmoot van de Hoofdklasse O.

Vroomshoopse Boys JO11-4 werd ook kampioen door buitenshuis avc Heracles JO11-3 te verslaan met 0-7. Daarmee hebben zij een voorsprong van 4 punten op de concurrentie met nog één wedstrijd te gaan.