Een slipje van de luier oplichten. Of: de zaak liep in het water. Of: vechten tegen de bierkuil. Wat te denken van: hij stak het spits af, de zaak liep in het water of hij heeft niets in de pap te brokkelen.  Zo was er onlangs een advertentie van een groenteboer in beeld, die “rouwkost” op het menu had staan, dat brengt je toch even in een grafstemming. Het gaat hier om verhaspelingen, versprekingen en in de breedste zin over taal. Op onze website moet dat in orde zijn, zonder dat we taalpuriteinen zijn. Berichten vanuit onze voetbalvereniging moeten wel goed te lezen zijn als het kan zonder taalfouten, al glipt er weleens wat tussen door. Maar we doen ons best! Daarnaast moet een website in deze tijd ook visueel scoren, moet gewoon leuk zijn om op te surfen of te kijken. Zo presenteert zich onze club zich ook als een blauw-geel visitekaartje naar buiten toe, ook niet onbelangrijk. Een website moet ook gebruikersvriendelijk zijn, zodat het uitnodigt om het te gaan benutten. En in het verlengde daarvan hebben inmiddels Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat ook hun intrede gedaan. Dit alles vraagt om passende antwoorden en vooral concrete acties. Daar is het volgende op gevonden…

Alexander en Hans

 

 

Leave a comment

Copyright © | Website gerealiseerd door: Alexander Fokkert
KVK Nr: 40059538

vv. Vroomshoopse Boys
Flierdijk 5a
7681 RB, Vroomshoop

T: 0546 - 64 63 62
E: info@vvvroomshoopseboys.nl