Elke zichzelf respecterende organisatie moet een smoel hebben. Vinden wij ook. Je moet weten bij wie je terecht kunt en wie ergens over gaat. Dat moet je eigenlijk met eigen ogen kunnen zien. De organisatie moet helder in beeld komen, daar hebben de leden en ook de sponsors recht op En ook: dezelfde niet weg te denken sponsors verdienen de aandacht die ze verdienen.

We hebben in Erwin Heuver een clubfotograaf, die we koesteren. Hij heeft onlangs nog bestuur, commissieleden en andere vrijwilligers vereeuwigd voor de website. Erwin doet nog veel meer, ook voor ons clubblad. Activiteiten binnen de club worden door hem op de voet en met de camera gevolgd. Wat te denken van de prachtige foto’s bij de thuiswedstrijden van ons eerste elftal: echt om in te lijsten. Dat geeft de website ook een letterlijke smoel, zeker weten.  Waar hij kan steekt fotograaf Arriën Kuilder ons in voorkomende gevallen de helpende hand toe en zo zijn er meer vrijwilligers op wie we altijd een beroep kunnen doen. Wat we nog wel zoeken is een redactielid voor de website, want inderdaad, we gaan iets nieuws doen. Een informatieve en interactieve website als barometer van elke dag van een vitale vereniging, dat is ons ideaal. Doen jullie allemaal mee? Eerst nog een nachtje slapen, dan is het zover!  Het geboortekaartje wordt al gedrukt..