Op de warmste 13 oktober ooit floot scheidsrechter Ernst-Jan ’s ochtends vroeg voor het begin van de wedstrijd tegen HHC Hardenberg JO11-3. Net als de Boys was deze tegenstander ook nog zonder puntverlies en HHC liet er vanaf het begin geen gras over groeien. Met vlot combinatievoetbal creëerden ze de ene na de andere kans. Het was al snel duidelijk dat dit geen makkelijke potje zou worden. De Boys had over geluk niet te klagen, paal en lat stonden de voetballers uit Hardenberg regelmatig in de weg. Daarnaast blonk ook keeper Ryan uit met een aantal goede reddingen. Bij rust was de stand 0-2, en hiermee kwam de Boys nog goed weg.

In de tweede helft kantelde de wedstrijd iets en gaf de Boys wat meer tegengas. Er was meer rust aan de bal, er werd meer gevoetbald en er werden kansen afgedwongen. Hieruit werd tweemaal gescoord waardoor het opeens weer een wedstrijd werd. De doelpuntenmakers waren Björn en Justin.  Uit een vlammend afstandsschot kwam HHC jammer genoeg op 2-3. De koppies gingen hierna wat hangen en hierdoor kon HHC ook simpel uitlopen naar 2-5. De volgende competitiewedstrijd is tegen HHC JO11-4, hopelijk met meer succes.