Na de uitwedstrijd bij PH Almelo op aanstaande zaterdag 12 maart komt ons eerste elftal alweer snel in actie. De competitiewedstrijd Vroomshoopse Boys tegen IJVV uit IJsselmuiden werd op 26 februari j.l. vanwege een aantal coronabesmettingen afgelast. De reden was een aantal coronagevallen. Op dinsdagavond 15 maart aanstaande wordt die thuiswedstrijd ingehaald op De Bosrand. Om 20.00 uur wordt er afgetrapt.

Een programmaboekje, evenals de pupillen van de week. zullen er dan niet zijn op deze avond. De toeschouwers worden zoals te doen gebruikelijk prima op de hoogte gehouden vanuit de geluidscabine door Kevin Oelen. Op zaterdag 19 maart zijn alle gebruikelijke “toeters en bellen” weer aanwezig rondom de thuiswedstrijd  tegen De Esch in Oldenzaal.  Het vizier richt zich daarna op de ultieme voetbalderby op de Rohorst in Den Ham op zaterdag 26 maart. We rekenen bij deze belangrijke wedstrijden op de onvoorwaardelijke steun van onze trouwe supporters.

Op zaterdag 2 april aanstaande staat de volgende thuiswedstrijd op het programma: tegen Be Quick Zutphen. Dan is na afloop in de kantine de volgende trekking voor de kentekenactie voor ons nieuwe clubhuis. De trekking voor de maand februari werd verricht door oud-voorzitter, oud-penningmeester en erelid Dick Netters. Oud-speler van het eerste elftal Dirk Pekkeriet was de gelukkige en won de geldprijs, 20% van de maandelijkse inzet.

In de kantine is bij de thuiswedstrijden een speciale tafel voor het inschrijven op de kentekenactie gereserveerd. Bij deze “”kentekentafel”, te herkennen aan een speciaal bordje, zijn inschrijfformulieren beschikbaar. De werkgroep leden geven desgewenste een toelichting op de actie. Ook via deze website kan elk moment op de kentekenactie worden ingeschreven.